Bryggergården

Adresse: Angelgade 2, 1765 Kbh. SV.
Telefonnummer: 24 79 90 47

Åbningstider:
Vi har åbent hver dag fra kl. 13:00-18:00.
På alle skolefridage/ferier vil klubben åbne kl. 9.00 og lukke kl. 16.00.

Om Bryggergården

Bryggergården sal

Bryggergården er en Fritids- og Juniorklub tæt på Carlsberg Station er for 4. klasser til og med 7. klasser.

På Bryggergården går vi meget op i at have et trygt miljø, hvor børnene har mulighed for at udvikle sig personligt og skabe sunde relationer på tværs af aldersgrupper og med klubbens pædagoger.
I hverdagen er der stort fokus på medbestemmelse, fællesskab, selvstændighed og anerkendende pædagogik. Det er vigtigt for os, at der er respekt for den enkelte. Vi har en hyggelig atmosfære, hvor der er plads til fantasi, kreativitet og at gå på opdagelse. Vi går meget op i venskab, og derfor er det vigtigt for os, at vi alle arbejder og har det rart som ét stort team.

På Bryggergården har vi forskellige aktiviteter, som medlemmerne kan vælge til og fra i dagligdagen. Al deltagelse sker gennem frivillig tilmelding, enten ved at barnet skriver sig på en af de ophængte sedler i køkkenet eller ved henvendelse til de voksne.

Eksempler på Bryggergårdens hverdagsaktiviteter:

• Live rollespil
  • Dans