Ungeværk

Ungeværket indre Valby som i daglig tale kaldes UV, er et ungdomstilbud der er for unge fra 8. klasse til de bliver 18 år.

Ungeværket ligger i Rubinen, på Rubinsteinsvej 51 2450 KBH. Mobil 24799467.

Ungeværket er til dagligt åbent fra mandag til torsdag fra kl. 15.00- 22.00, fredag fra 15.00-18.00. I skoleferier åben fra 12.00-20.00 fra mandag til torsdag, fredag lukket.

Følg os på instagram: ungevaerk_indre_valby

Ungeværket Indre Valby er de unges sted hvor unge kan mødes og der bliver fokus på fællesskaber på tværs.

Her bliver de unge taget alvorligt. De har medindflydelse og bliver mødt af relations stærke og interesseret voksne, med hvem de kan drøfte det der rører sig i deres liv.

Fællesskaber, aktiviteter og indflydelse er nøgleord i Ungeværk indre Valby. Vi har fokus på relations dannelse unge imellem og helhedssynet på enkelte unge. Vores mangfoldig personalegruppe er engageret og byder kvalificeret ind med aktiviteter, som de unge efterspørger og sikre ved aktiv deltagelse, at alle bliver set og hørt.

Ungeværket indre Valbys profil er fællesskaber på tværs.

Vi tilbyder bla.: fodbold, rollespil, krea/kunst, musik, køkkenkunst, negleværksted og ungeråd.

Kom og besøg os. Her er en god stemning og summer af liv og aktiviteter.

Ungeværket har også et Underværk

Underværket Folehaven, Vinhaven 4 2500 Valby.

Underværket har åbent fra mandag til torsdag 18.00-22.00.

I Underværket tilbydes bla. bæredygtigt madlavning, bevægelse/boldspil, sy/design af genbrug og job/uddannelse.

I skoleferier holder Underværket lukket og vi henviser til vores Ungeværk på Rubinsteinsvej.