Ny i klub

Velkommen til Fritidscenter Indre Valby

Kære forældre til kommende Fritidsklubbørn,
Vi glæder os til at byde jer velkommen ude på vores matrikler til maj 2024.
Fritidscenter Indre Valby består fra 2024 af 6 matrikler. Hver matrikel modtager børn fra 4. klasse (opstart i Maj i 3. klasse) op til og med 7. klasse.
Vi laver opstartsforløb i Maj og opfordre derfor til at I melder jeres børn ind pr.1/5-2024. Ved opstart 1/8-2024 er vi midt i en sommerferie og der vil desværre ikke være mulighed for specifikke opstartsforløb.
Herunder finder du listen over matriklerne og hvilken skole der er tilknytte matriklen:

SFC, Sjælør Boulevard 147:
Sankt Annæ skolen
Bavnehøj

Rubinen, Rubinsteins vej 51:
Ellebjerg skole

Folehaven, Vinhaven 4:
Harrestrup Å skole afdeling Blå

SLUS,
Beliggende på Sluseholmen skole (gældende fra 1/1 2024)
Ved Stigbordene 22-26
Støberigade, Støberigade 3:
Skolen i Sydhavnen

Bryggergården, Angelgade 5
Europaskolen

Har du barn på en af ovenstående skoler, så skal du melde dit barn ind i Fritidscenter Indre Valby og i kommentarfeltet skrive hvilken matrikel, dit barn skal starte på.

Husk at 1. maj er en lukkedag på institutionsområdet i Københavns kommune og derfor starter jeres børn først i Fritidscenteret/Fritidsklubben d.2. maj 2024